måndag 26 november 2012




Adventspyssel


idag har vi tjuvstartat med att sätta upp adventsljusstakar . 
Jag hade bara tänkt titta igenom mitt julpynt för att se lite vad jag hade och då kunde jag inte låta bli

Elvira var ju inte sen på att hänga på ,hon är ju en fena på att pyssla

Och så var vi ju på tomtestigen på vellingeblomman igår 
Det gav ju lite mer smak




Jag skall opereras nästa onsdag och sedan kommer jag att vara lite justerad ett  bra tag framöver så jag måste ju passa på att fixa allt nu

Ärligt, så slank det upp lite annat oxå
Jag vet inte med kryckor och opererat ben kanske det inte är så enkelt att pynta

Måste fixa färdigt övervåningen för dit kommer jag nog inte ens upp .
Det går ju relativt fort dock, den är ju inte så stor....

detta blir ju vår första jul i nya huset

Köket får gå i vitt och silver
matsalen i lila, augergine, mörkrött och guld
&
 vardagsrummet
i lite mixade toner


Övervåningen går i vitt så det kör vi på

Elviras har två stora kassar med pynt så där blir nog fullt med jul..



Vår nya kisse är en riktig spelevink
Däremellan sover den bara


Jag skall försöka fota lite men inomhus är svårt tycker jag
Har ju fortfarande bara min Iphone


Lite ljus i ett hus







1 kommentar: