söndag 6 oktober 2013

Skön söndag!



Helgpyssel i trädgården

17 grader, vindstilla och strålande sol

Man kan bara njuta



Vi har skördat vindruvor från pergolan idag
Många fina druvor har vi


Fallfrukten samlar vi i korgar och kör till insamling



Mina doftliljor är upptagna och skall in i förrådet över vintern



Snigelägg hittade vi när vi plockade fallfrukt
De åkte ned i en påse och slängdes i brasan

I övrigt har jag struttat runt med min nyinköpta kamera och fotat allt möjligt
Lite testing testing..



Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Kul med ny kamera, och man ser väldigt mycket genom linsen den första tiden...!!
    Skönt med en pysseldag också, även om det är lite vemodigt när man plockar in allt för vintern. Och snigelägg...huvvaligen!! Det hoppas jag att jag slipper hitta...men risken är stor här också.
    Fina bilder!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med ny kamera! Fina bilder!! Nu fick jag en liten påminnelse att jag ska ta upp mina doftlökar också, inte bara potatisen som jag håller på med. Önskar dig en fin dag/Gela

    SvaraRadera