söndag 4 mars 2012

Dagens trädgårdsbild!

En vacker krokus som öppnar sig mot den underbara solen!

 Fantastisk dag i trädgården!



Elvira och jag har planterat lite vårkrukor och vårstädat lite på inner gården. 
Sen åt vi lunch i vårt varmaste hörn på gården , mot den varma stallväggen i söderläget.

Lyx! 

Hästarna fick sig en tur på ridbanan i vårvädret. 
De älskar när våren kommer och täckena åker av. 
De far runt i hagarna som unghästar och rullar sig frenetiskt!

Man blir lycklig bara av att titta på dem!




3 kommentarer:

  1. Hej på dig! Så kula tt jag hittade hit... En underbar gård ni har, ojojoj!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Och tack! Så KUL att nån tittar in på min lilla blogg... började bli lite missmodig ;)
    Jag är ju typ nybörjare på detta. Både trädgård och datorer. Haha!
    Men kul är det!!
    Hej hopp :)

    SvaraRadera
  3. I och för sig ett väldigt vårigt inlägg, men eftersom det lades in i går, gissar jag att det kommer ett vårteckensutmaningsinlägg idag:)
    Kul att du vill vara med

    SvaraRadera