söndag 11 mars 2012

Vårblommor-minnen


Här kommer några vårbilder från när vi var och hälsade på i mina hemtrakter för några år sedan.

Härliga minnen



Vad kan vara mer vår än detta,,,,,

  
Idag har varit en skön dag. Solen har varit framme hela dagen och på fm var det så varmt att man fick ta av sig jackan.

Vi har röjt i trädgården hela dagen. 
Jag har "städat" rabatterna, gjort vid lite problem områden och 
Christoffer har fixat lite spaljeer.

Sugen att plantera blir man ju men nu får det vänta lite.
Jag skall ju flytta lite växter oxå som verkar ha hamnat lite på fel ställen.

Lyft lite sten har jag gjort oxå, 
verkar lite som "the never ending story" här på Klingsgården.





1 kommentar:

  1. Mysiga vårbilder... här har oxå trädgårdarbetat, jag har börjat kantgräva, tänkte de skulle vara skönt att få det gjort innan det roliga börjar.
    Ha en fin vecka.
    Lotta

    SvaraRadera