tisdag 10 juli 2012

dagens projekt , näckrosdamm


Är fortfarande helt slagen av förra veckans bravader.

Liftade ned med Hannes lasbil till Aachen, ja de var helt grymt schyssta och lät mig bo i deras lastbil oxå ( eller typ jag trängde mig nog tyvärr på lite grann för jag hade ju bara packat min väska så där i farten och inte planerat något innan vi stack.... )

Kändes lite som den gamla goda tiden när man lätt kunde sova i bilen eller bara ta dagen som den kommer.

Härlig resa blev det i alla fall och hästarna som vi fött upp gick helt galet bra , här ,vädret var strålande och tävlingarna helt otroliga.

13 timmars resa i lastbil hem på lördag natt har dock satt sina spår och jag är lite seg i kolan!

Väl hemma är det nu dags för Falsterbo Horseshow så snart är det dags att ruska av sig tröttheten och komma i form igen!


Ny dag

Idag skall vi till frissan med Elvira och sen fixa nytt pass till henne och mig 

( lite av anledningen till att jag  liftade med Hannes, upptäckte att mitt pass gick ut i April. 
Glad jag gjorde den upptäckten innan jag stod på flygplatsen...)


Dagens projekt

Sen har jag  äntligen fyllt vår fina sten damm inne på gården , så dagens projekt blir att fixa växter till den   !

Förslag mottages tacksamt;)






So long


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar