måndag 23 april 2012

Vår i trädgården

Dagens vårtecken utmaning ,)

Här kommer lite bilder från vår trädgård.


Själv har jag haft häcken full med hästar som startat på grannens tävlingar 


 hela föregående vecka occh även denna vecka är det full rulle på tävlingsbanorna.

Vi bor ju bara några hundra meter ifrån tävlingsplatsen så vi skrittar upp hästarna .

Det är lika roligt varje år då det är massor av folk i bygden och det ordnas trubadur kvällar och dyl.

Så just nu har jag lite dåligt med tid att vara i trädgården men jag går ju en liten runda när tiden tillåter.




Våren har kommit igång rätt bra av regnet som kom i helgen och idag har det varit sol och varmt hela dagen.

Plötsligt är det grönt överallt!



När solen är framme vill man bara sitta ner och titta på alla färgerna



Jag blir så glad och lugn när jag tar mina små promenader.

En liten paus mitt i allt jobb



Och energi får man av alla de glada färgerna1





Jag älskar att komma ut på vår innergård och bara njuta av lugnet




Nu är det bara den riktiga värmen som fattas.


Trädgårsmöblerna är ute!!

Kom igen värmen!

Jag är redo för riktigt uteliv!!



2 kommentarer:

  1. Vilken underbar innergård. Där förstår jag att du trivs. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken innergård! Helt underbart fin...
    Så långt våren kommit hos dig och din trädgård.
    Kram Sussi

    SvaraRadera