lördag 5 maj 2012

Det brinner....

Jobbat  på Landäng idag och kände jag var tvungen att lägga mig en stund och vila
Egentligen borde jag gå ut men jag skall ta en liten mikropaus

Bara en liten liten stund...

Mannen har köpt en bil och en gammal gräsklippare idag.
Vår gräsmatta börjar bli väl yvig och även om jag typ gillar det rufsiga lite vilda så innefattar det inte riktigt gräsmattan....

Mina rufsiga tulpaner gillar jag dock

Dessa ser ut som om det brinner bland liljorna!





Så coola!



2 kommentarer:

  1. Så härliga dina rufsiga tulpaner är, verkligen ett blickfång i rabatten! Mina tulpaner börjar så sakteligen slå ut oxå!
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Verkligen urläckra tulpaner....här ska det klippas gräs i morron!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Lotta

    SvaraRadera