fredag 19 juli 2013

Färg i allt det gröna




Nere vid huset är det väldigt lummigt så här mitt i sommaren.
I pergolan växer vin ,blåregn,klematis, rosor,pipranka, kaprifol och kameleontbuske



Druvorna börjar bli ganska stora och blåregnet har precis börjat sin andra blomning




Allt är väldigt grönt här nere så man blir glad när det tillkommer lite färg

Nere vid dammen ser man bättre 


Vårt lilla hus syns i bakgrunden


Dagliljorna lyser i det gröna och är en härlig färgklick




Med inspiration från Anna Vattenkannas blogg har jag följt upp temat med röda och gula färger som jag tycker är de enda som verkligen syns i allt det lummiga gröna.Dessa har jag planterat dessa i en stor kopparkittel jag fyndat på auktion








Helnöjd är jag och detta får nog bli färgtemat här nere just nu!
Lite djungelkänsla här oxå...;)

1 kommentar:

  1. Så läckert! Härlig färgklick i koppargrytan, ser ju nästan ut som om du har en eld i den! Och djungel det har du ju med råge, gillar verkligen den frodiga pergolan.

    Kram

    SvaraRadera